Overstappen naar een andere provider Wanneer uw huidige mobiele contract afloopt, loont het praktisch altijd om over te stappen naar een ander Sim-only abonnement. Vaak bieden providers hoge kortingen waardoor u opnieuw het voordeligste tarief gaat betalen. Of wellicht bent u gewoon toe aan een grotere databundel, hogere snelheid of bijvoorbeeld onbeperkt bellen.
Gratis overstapservice met nummerbehoud Onze gratis overstapservice neemt u alle rompslomp rond het overstappen uit handen en zorgt ervoor dat u gewoon kunt blijven bellen en internetten. Bovendien kunt u gratis gebruikmaken van nummerbehoud en zorgen wij dat u geen dubbele kosten heeft.
Persoonlijk overstapadvies Twijfelt u of het verstandig is om nu over te stappen naar een andere provider of juist te verlengen bij uw huidige provider? Neem dan gerust contact op met onze gratis klantenservice, wij zijn u graag van dienst om u verder te helpen. Bel gratis 0800 - 0120 Vandaag open vanaf 09:00 uur of laat u terugbellen.
1 Controleer uw huidige abonnement Controleer wanneer uw huidige abonnement afloopt voordat u gaat overstappen. U kunt maximaal 120 dagen voor het einde van uw contract overstappen. 2 Bestel uw nieuwe abonnement Bestel via onze vergelijker het Sim-only abonnement van uw keuze en geef tijdens uw bestelling aan dat u gebruik wilt maken van nummerbehoud. Vergelijk Sim-only abonnementen 3 Bevestiging bestelling U ontvangt van ons een bevestiging van uw bestelling met hierbij uw contract en eventuele verdere instructies. 4 Activatie nieuwe abonnement U ontvangt van ons per PostNL de nieuwe Sim-kaart. Vervolgens wordt op de ingangsdatum van het nieuwe abonnement uw telefoonnummer overgezet naar de nieuwe provider. Het enige wat u dan hoeft te doen, is het omwisselen van de Sim-kaart in uw telefoon. 5 Opzegging oude abonnement Wanneer het telefoonnummer is overgezet naar de nieuwe provider wordt het oude abonnement per direct beëindigd. Zo heeft u geen dubbele kosten tijdens uw overstap.